skip to Main Content
Serengeti
Ramiro Torres de Miguel

Η Αγγελική, πρώην χορεύτρια μπαλέτου, γνωρίζει το νεαρό Δάνη μέσω διαδικτύου (chat room). Ο Δάνης τρέφει μεγάλη αγάπη για την Αφρική και όνειρό του είναι να επισκεφθεί το Εθνικό Πάρκο της Τανζανίας «Serengeti». Η Αγγελική προσφέρεται να πληρώσει το ταξίδι με δύο όμως προϋποθέσεις: ο Δάνης να κάνει κυριολεκτικά ό,τι του ζητήσει για τρεις εβδομάδες και, ένα τέλειο σπαγγάτο πριν τη λήξη αυτών των τριών εβδομάδων. Ο Δάνης δεν χάνει την ευκαιρία αφού θα είναι, ίσως, η μοναδική του δυνατότητα να πραγματοποιήσει το ταξίδι των ονείρων του. Έτσι δημιουργείται μια αλλόκοτη σχέση, γεμάτη ένταση και εξάρτηση, η οποία δοκιμάζει μέχρις εσχάτων και τους δύο.

Πρεμιέρες
Η παγκόσμια πρεμιέρα του έργου πραγματοποιήθηκε στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής το 2007 και η παράσταση παίχτηκε επί τέσσερεις συνεχόμενες χρονιές (2007, 2008, 2009, 2010). Το έργο ανέβηκε και στη Γουαδαλαχάρα του Μεξικού επί τρεις συνεχόμενες χρονιές (2009, 2010, 2011).Το έργο απέσπασε τα Βραβεία Καλύτερης Σκηνοθεσίας, Καλύτερου Κειμένου και Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας στο διαγωνισμό “Muestra Estatal de Teatro” (Μεξικό 2008), καθώς και τα Βραβεία Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερου Κειμένου στο διαγωνισμό “Horizontes Teatrales” (Αργεντινή 2009).

Το 2010 το έργο κυκλοφόρησε στη Γαλλία σε τρίγλωσση έκδοση (γαλλικά, ισπανικά, αγγλικά) από τον εκδοτικό οίκο EdiLivre Classique. Στην Ελλάδα κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις Εκδόσεις Νικολόπουλος.

Σημείωμα του Δραματουργού
Το έργο ασχολείται με τις σχέσεις που δεν κατηγοριοποιούνται εύκολα. Ασχολείται με τη μοναδική και ανεπανάληπτη σύνδεση δύο ανθρώπων, που φαινομενικά δεν έχουν τίποτα κοινό και, που ωστόσο, αποφασίζουν να μυηθούν σε ένα μεταξύ τους ψυχοσωματικό παιχνίδι. Η συγκεκριμένη σχέση αναδύεται ως ένα είδος αποπλάνησης, μέσω της προσφοράς του γυναικείου προσώπου να εκπληρώσει το όνειρο του ανδρικού ρόλου. Κατά τη διάρκεια του έργου, ο σύνδεσμος αυτός αποκτά όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα και μετατρέπεται εντέλει σε μια αρρωστημένη ερωτική σχέση, η οποία είναι πλέον σημαντικότερη του ιδίου του αρχικού ονείρου. Προς το τέλος δοκιμάζονται τα όρια και των δύο προσώπων. Κατ’ εμέ, αποτελεί πρόκληση για τους ηθοποιούς που αναλαμβάνουν να ερμηνεύσουν αυτούς τους χαρακτήρες, να μπορούν να εκτεθούν σε πολύ μεγάλο σωματικό και συναισθηματικό επίπεδο, ενώ ο σκηνοθέτης πρέπει με λεπτότητα να πλάσει μια τόσο βίαια όσο και τρυφερή (αυθεντική) σχέση

Κείμενο: Ramiro Torres de Miguel
Μετάφραση και σκηνοθεσία: Luis Gómezbeck
Φιλολογική επιμέλεια μετάφρασης: Δέσποινα Μαρκατάτου
Μουσική: Gabriel Fauré (Piano Pavane Op. 50)
Παραλλαγές και πιάνο επί σκηνής: Κωνσταντίνα Τασσοπούλου
Πιάνο: Μουσικός Οίκος Νικοτιάν
Ειδικές προβολές: Κωνσταντίνος Κακαρούντας (DAHOUSE)
Φωτογραφίες και λήψη teaser: Βάσια Αναγνωστοπούλου
Υπερτιτλισμός και επεξεργασία teaser: Μάριος Παπαγεωργίου
Έπιπλα: Antiques Monastiraki
Γυναικείες ενδυμασίες: Nota Lingerie
Ανδρικές ενδυμασίες και υποδήματα: Unity by Haris Ragavis
Δημόσιες σχέσεις: Θάνος Δημητριάδης και Λήδα Ντάκου
Παραγωγή: la Melena del Huachinango
Συμπαραγωγή: Θέατρο 104

Ερμηνεία: Δέσποινα Σαραφείδου και Χάρης Χιώτης

Από: Μάιος 2017
Έως: N/A
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: N/A
Διάρκεια: N/A
Back To Top
Search