Impressed Audience, Made Of Caucasian People Sitting Down And Looking For A Spectacular Event In The Circus Of Dancing Fountains Aquamarine In Moscow

Θέατρο και Επικοινωνία στην Digital εποχή

Το σεμινάριο απευθύνεται σε καλλιτέχνες που ξαφνικά βρίσκουν τον εαυτό τους στο ρόλο του παραγωγού σε ανεξάρτητες (κυρίως δικές τους) παραγωγές ή ακόμα και σε θεατρικούς παραγωγούς που έχουν την ανάγκη της καθοδήγησης στα στάδια της επικοινωνίας, της ανάπτυξης κοινού και των δημοσίων σχέσεων από την ώρα της σύλληψης της ιδέας της θεατρικής παραγωγής, μέχρι την τελευταία ημέρα των παραστάσεων.
Στο 6ωρο σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα εξοικιωθούν με τις παρακάτω έννοιες και τακτικές:

  • Το Marketing στο θέατρο
  • Πώληση εισιτηρίων
  • Audience Development
  • Digital κανάλια επικοινωνίας
  • Social Media
  • Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία
  • Σχέσεις με τον Τύπο

Θα χρησιμοποιηθούν παραδείγματα από ελληνικές παραγωγές, ξένες παραγωγές και ξένη βιβλιογραφία, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να δουλέψουν πάνω σε μια δική τους πραγματική συνθήκη, εφόσον τρέχουν μια παραγωγή αυτό τον καιρό ή σχεδιάζουν κάποια για το μέλλον.
Το σεμινάριο θα πραγματοποηθεί 8 Απριλίου 2017, από 10πμ έως 4μμ.
Κόστος: 50 ευρώ
Θα δοθούν σημειώσεις, φύλλα εργασίας και πιστοποιητικό παρακολούθησης.

 

Eventbrite - Θέατρο και Επικοινωνία στην Digital εποχή